Tuesday, July 29, 2008

The Hope That Kills Us edited by Adrian Searle (Polygon 2003)


I mind seein him playin for the Huns in a European match on Sky wan night. Some bunch ae German basturts that were far tae guid for the Huns, eh. 4-3 doon on aggregate, and Tam gets the ba aff their star midfielder like sweeties aff a bairn and gans doon the inside right channel. And I'm stannin in this pub in Ferrytoon, and I'm shoutin at Laudrup, 'Make the run! Make the fuckin run!' Cause I can see where Tam wants tae play it, I can see it openin up.

So Laudrup makes the run, but the sweeper's right oan tae him, ken, Laudrup's left it tae late. So the ba goes out and the camera pans ontae Tam's pus, and he's got this expression, like, Ah cannae dae anythin wi this cunt. Ah wis pishin masel laughin in this pub. Me and Brian Laudrup! Neither of us guid enough for Tam!
[From Andrew C Ferguson's 'Nae Cunt Said Anythin']

1 comment:

Reidski said...

Looks interesting. Will investigate further.